مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 19:522022-04-17بين الملل

از ظرفیت مرزهای سه گانه آستارا استفاده شود/ ایجاد منطقه آزاد آستارا آرزوی مردم است


فرماندار آستارا با اشاره به اینکه این شهرستان از سه ظرفیت ممتاز مرز زمینی، ریلی و دریایی برخوردار است، ایجاد منطقه آزاد تجاری و استفاده از زیرساخت های موجود را آرزوی دیرینه خود و مردم آستارا دانست.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا با اشاره به اینکه این شهرستان از سه ظرفیت ممتاز مرز زمینی، ریلی و دریایی برخوردار است، ایجاد منطقه آزاد تجاری و استفاده از زیرساخت های موجود را آرزوی دیرینه خود و مردم آستارا دانست.

عنایت رضایی پور در جمع خبرنگاران خبرگزاری های آستارا با بیان اینکه نقش ویژه این شهرستان مرزی در مبادلات درون و برون مرزی در شمال کشور با کشورهای خارجی و به ویژه منطقه قفقاز به عینه مشاهده می شود، افزود: ایجاد منطقه آزاد تجاری آستارا با وجود سه مرز فعال و پتانسیل های موجود، کمکی به شریان اقتصادی کشور خواهد بود.

وی زیرساخت های موجود در بخش حمل و نقل این شهرستان را با وجود مرز های زمینی، ریلی و دریایی بسیار قابل توجه عنوان کرد و گفت: خطوط راه آهن مرزی، منطقه ویژه اقتصادی و مجتمع بندری آستارا، پایانه مرزی و مرز زمینی از زیرساخت های اصلی شهرستان آستارا برای توسعه و پیشرفت منطقه هستند.

رضایی پور با اشاره به اینکه شهرستان مرزنشین آستارا در حاشیه دریای خزر و مرز با جمهوری آذربایجان واقع شده و از مبادی مهم تجارت و ترانزیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت مرزهای سه گانه آستارا استفاده شود/ ایجاد منطقه آزاد آستارا آرزوی مردم است

از ظرفیت مرزهای سه گانه آستارا استفاده شود/ ایجاد منطقه آزاد آستارا آرزوی مردم است